شجاعی بدرد تیم ما Ù…ÛŒ خورد

شجاعی بدرد تیم ما می خورد




 

 


شجاعی بدرد تیم ما می خورد


تاریخ : جمعه ،
20 مرداد 1391

بعد از جلسه تمريني اوساسونا در روز 5شنبه ، خوسه لوئيس منديليبار، مربي اوساسونا به آناليز شرايط تيمش بعد از جدايي برخي بازيکنان پرداخت.


او در صحبتهايي اعلام کرد که تا به اينجا از شرايط راضي است و با وجود رفتن برخي بازيکنان و مصدومان تيمش، شراط بر وفق مراد است.

اوساسونا در بازار نقل و انتقالات تابستاني بازيکناني مثل رائول گارسيا، نکونام، لکا و ايبراهيما را از دست داد.

منديليبار درمورد بازگشت مسعود شجاعي به ميادين ورزشي، بعد از سپري کردن مصدوميتي طولاني هم صحبت کرد و گفت:« مسعود در اولين بازي دوستانه تيم مقابل اوئه سکا، اندکي تنبل بود و اين بعد از اين همه دوري از ميادين ورزشي کاملا طبيعي است. در هلند او خيلي خوب بود. فکر مي کنم که او بايد در زمان حمله کردن و شوت زني، سرعتش را افزايش دهد تا بتواند به پاي حريف برسد.او بازيکني است که خيلي به درد تيم ما مي خورد و فکر مي کنم که اگر ريتمش را باز يابد، مي تواند حتي بهتر از دوران مصدوميتش شود و بهتر خواهد دانست که کجا چه کارهايي راانجام دهد.»

اوساسونا قرار است تا در تورنمنت رامون د کاررانساي کاديس شرکت کند و در اينجا مقابل تيم ناسيونال ماديراي پرتغال قرار خواهد گرفت و تيمهاي کاديس و رايو وايه کانوهم در اين تورنمنت شرکت مي کنند.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل